कसरी येशूले आश्रमहरूको जिम्मेवारी लिनुभयो?

एउटा धार्मिक जीवनलाई चार चरणमा (आश्रमहरू) विभाजन गरिएको छ । आश्रमहरु /आश्रम लक्ष्य को उपलब्धि, जीवन र गतिविधिहरु मा योगदान एक व्यक्तिको जीवन को विभिन्न चरणहरु को लागी उपयुक्त छ । जीवनलाई विभिन्न चरणहरूमा विभाजन गर्दै आश्रम धर्म, शरीर, दिमाग र भावनाहरूसँग मिलेर चार प्रगतिशील चरणहरू पार गर्दछ । यो सहस्राब्दी पहिले विकसित भएको थियो र धर्मशास्त्रहरू भनेर चिनिने धर्मग्रन्थहरू विस्तृत रूपमा वर्णन गर्दछ कि जब हामी यौवनदेखि बुढ्यौली, बुढेसकाल र वृद्धावस्थामा सर्छौं तब हाम्रो कर्तव्यहरू भिन्न हुन्छन् ।

येशूले, सर्वोच्चको परमेश्वरको अवतारको रूपमा, आफ्नो जन्मको लगत्तै आश्रम धर्म अनुसरण गर्न शुरू गर्नुभयो । उहाँले यो कसरी गर्नुभयो , किनकि उहाँले आश्रमहरूको लागि उपयुक्त जीवन बिताउने नमुना प्रस्तुत गर्नु भएको छ । हामी ब्रह्मचर्यबाट शुरू गर्दछौं, जहाँ हामी उपनयन र विद्यारम्भम् संस्कार जस्ता मर्गशिलाहरू पाउँछौं ।

येशू ब्रह्मचारीको रूपमा

ब्रह्माचार्य  , आश्रमको रूपमा पहिले विद्यार्थीको रूपमा आउँछन्। यस अवधिमा, एक विद्यार्थी ब्रह्माचार्य आश्रममा रहन्छ आफ्नै लागि शिक्षा प्राप्त गर्न र भविष्यमा गर्नुपर्ने कामहरूका लागि आफूलाई तयार पार्न, जुन पछि आश्रमहरूमा आवश्यक छ । आजको उपनयन संस्कार जस्तै हिब्रू दीक्षा समारोह मार्फत येशूले ब्रह्माचार्य प्रवेश गर्नुभयो, यद्यपि उहाँले अरू तरिकाले गर्नु भएको थियो । उहाँको उपनयन संस्कार यस प्रकारले सुसमाचारमा लेखिएको छ ।

येशूको उपनयन  संस्कार

22मोशाले दिएको व्यवस्थाअनुसार जब उहाँहरूको चोखिने समय पूरा भयो, उहाँका आमा-बुबाले उहाँलाई यरूशलेमको मन्‍दिरमा परमेश्‍वरको सामु ल्‍याए

23किनभने प्रभु परमेश्‍वरको व्यवस्थामा लेखिएको छ, “प्रत्येक जेठा छोरा परमेश्‍वरको निम्‍ति पवित्र कहलाइनेछ।” 24साथै प्रभु परमेश्‍वरको व्यवस्थाले भनेजस्‍तै ढुकुर वा परेवाको एक जोर बचेरा पनि बलि चढाउनुपर्थ्‍यो।

25त्‍यस बेला शिमियोन भन्‍ने मानिस यरूशलेममा बस्‍थे। उनी धार्मिक मानिस थिए र परमेश्‍वरको भक्ति गर्थे। उनले इस्राएलीहरूलाई बचाउने मानिसको बाटो हेरिरहेका थिए र पवित्र आत्‍मा उनीसँग हुनुहुन्‍थ्‍यो।

26‘प्रभु परमेश्‍वरले पठाउनुहुने मुक्तिदाता ख्रीष्‍टलाई नदेखी तिमी मर्दैनौ’ भनेर पवित्र आत्‍माले उनलाई अघिबाटै थाहा दिनुभएको थियो।

27पवित्र आत्‍माबाट अगुवाइ पाएर शिमियोन मन्‍दिरमा गए। त्‍यतिखेर नै व्यवस्था पूरा गर्न मरियम र योसेफ पनि येशूलाई लिएर मन्‍दिरमा आइपुगे।

28शिमियोनले बालकलाई अँगालोमा लिएर परमेश्‍वरको प्रशंसा गर्दै भने,

29“हे प्रभु, तपाईंले आफ्‍नो प्रतिज्ञा पूरा गर्नुभएको छ, अब आफ्‍नो दासलाई शान्‍तिसँग बिदा दिनुहोस्

30किनभने तपाईंले पठाउनुभएको ‘मुक्तिदातालाई’  मैले आफ्‍नै आँखाले देख्‍न पाएँ।

31तपाईंले उहाँलाई सबै जातिका मानिसहरूले देखून् भनेर पठाउनुभएको हो,

32 उहाँ नै ‘अरू जातिका’ मानिसहरूलाई तपाईंको बाटो देखाउने ’ज्‍योति’ हुनुहुन्‍छ र उहाँ नै तपाईंका इस्राएलीहरूको महिमा गराउनुहुने हुनुहुन्‍छ।”

33बालकको बारेमा शिमियोनले भनेका कुरा सुनेर उहाँका आमा र बुबा छक्‍क परे।

34शिमियोनले उहाँहरूलाई आशीर्वाद दिएर बालककी आमा मरियमलाई भने, “सुन, इस्राएलमा धेरैको उद्धार वा नाश होस् भनेर परमेश्‍वरले तिम्रा बालकलाई नै छान्‍नुभएको छ। उहाँ परमेश्‍वरले देखाउनुहुने चिन्‍ह हुनुहुन्‍छ, जसलाई धेरैले विरोध गरेर आफ्‍ना हृदयका विचारहरू प्रकट गर्नेछन्

35अनि तिम्रो हृदय भने तिखो तरवारले घोचेजस्‍तै दु:खले भरिएर छियाछिया हुनेछ।”

36मन्‍दिरमा हन्‍ना भन्‍ने एक जना बुढी अगमवादिनी थिइन्। उनी आशेर कुलका फनुएलकी छोरी थिइन्। विवाह भएको सात वर्षपछि नै उनी विधवा भएकी थिइन्

37र अब उनी चौरासी वर्ष जति भएकी थिइन्। तिनले मन्दिर छोड्दैनथिइनन, उपवास र प्रार्थनासाथ रातदिन तिनी परमेश्‍वरलाई पुज्थिन्‌।

38उनले पनि मरियम र योसेफको छेउमा आएर परमेश्‍वरलाई धन्‍यवाद चढाइन् र यरूशलेमको छुट्‍काराको बाटो हेर्नेहरूलाई येशूको बारेमा बताइन्।

39 प्रभु परमेश्‍वरको व्यवस्थाले भनेअनुसार गर्नुपर्ने जति सबै काम गरिसकेर योसेफ र मरियम बालक येशूलाई लिएर आफ्‍नै सहर नासरतमा फर्के।

40बालक येशू बढ्दै बल, बुद्धि र ज्ञानले भरिंदै जानुभयो र परमेश्‍वरको आशीर्वाद उहाँमाथि रहेको थियो।

लुका २:२२-४०

आज, केही उपनयन उत्सवहरूमा एउटा बोका मन्दिरमा बलि गरिन्छ । हिब्रू उपनयन समारोहहरूमा पनि यो एउटा सामान्य प्रचलन थियो तर मोशाको व्‍यवस्‍था अनुसार गरिब परिवारहरूलाई बाख्राको ठाउँमा परेवाहरू दिन अनुमति दियो । हामी देख्छौं कि येशूको पालनपोषण नम्रतामा भएको थियो किनभने उहाँको आमा बाबुले बोका बलि चढाउन सक्दैनथे, यसकारण तिनीहरूले परेवाहरू चढाए ।

एक धार्मिक साधु, शिमोनले भविष्यवाणी गरे कि येशू सबै जातिको लागि  ‘मुक्ति’ र ‘ ज्योति ‘ हुनुहुनेछ अर्थात्  सबै भाषा बोल्ने समूहको लागि । यसकारण येशू तपाईं र मलाई उद्धार गर्नको लागि ‘ज्योति’ हुनुहुन्छ , किनकि हामी संसारमा फेला परेका भाषाहरूमध्ये एक हौं । यो येशूले  कसरी गर्नुहुन्छ भनेर हामी पछि हेर्नेछौं ।

तर येशूले यो भूमिका पूरा गर्न ज्ञान र समझमा अग्रसर हुनु आवश्यक थियो। यो थाहा हुन सकेको छैन कि उहाँको जीवनमा विद्यारम्भम्  दीक्षा समारोह कहिले  पूरा भयो । तर उहाँको परिवारले ज्ञान, समझ र शिक्षामा जोड दिए र यसलाई मूल्यवान ठाने, जुन स्पष्ट देखिन्छ, १२ बर्षको उमेरमा उहाँको ज्ञानको स्तरको सानो तस्वीर प्रस्तुत गरिएको छ। यहाँ यसको बारेमा वृतान्त दिईएको छ :

41 प्रत्येक वर्षी त्याचे आईवडील वल्हांडण सणासाठी यरुशलेमाला जात.
42 जेव्हा तो बारा वर्षांचा झाला तेव्हा ते नेहमीप्रमाणे सणासाठी वर गेले.
43 सण संपल्यावर ते घरी परतत असता, येशू (मुलगा) मात्र यरुशलेमातच राहिला, पण त्याच्या आईवडिलांना हे माहीत नव्हते.
44 कुठल्या तरी प्रवाश्यांच्या घोळक्याबोरबर तो येत असावा असा विचार करुन पुढे एक दिवसाचा प्रवास केला. मग ते त्याला त्यांच्या नातेवाईकांमध्ये व मित्रांमध्ये शोधू लागले.
45 जेव्हा तो त्यानां सापडला नाही तेव्हा त्याला शोधण्यासाठी यरुशलेमास परत गेले.
46 असे घडले की, तीन दिवसांनंतर तो त्यांना मंदिरात सापडला, तो गुरुजनांच्यामध्ये बसून त्यांचे ऐकत होता व त्यांना प्रश्न विचारीत होता.
47 ज्यांनी त्याचे बोलणे ऐकले ते सर्व त्याच्या समजबुद्धीमुळे आणि उत्तरांमुळे चकित झाले.
48 जेव्हा त्याच्या आईवडिलांनी त्याला पाहिले तेव्हा ते चकित झाले. त्याच्यी आई त्याला म्हणाली, “मुला, तू आमच्याबरोबर असे का केले? तुला शोधत असताना तुझे वडील व मी अतिशय काळजीत होतो.”
49 मग येशू त्यांना म्हणाला, “तुम्ही माझा शोध का केलात? माझ्या पित्याचे कार्य जेथे आहे, तेथे मी असावे हे तुम्हांला माहीत नव्हते काय?”
50 परंतु त्याने हे जे उत्तर दिले ते त्यांना समजले नाही.
51 मग तो त्यांच्याबरोबर नासरेथास गेला. आणि तो त्यांच्या आज्ञेत राहिला. त्याची आई या सर्व गोष्टी अंत:करणात ठेवीत होती.

लूका २:४१-५१

हिब्रू वेदको पूर्ति

येशूको बाल्यकाल र विकास उहाँको पछि सेवाको तयारी थियो,  जुन ऋषि यशैयाले पूर्वानुमान गरे:

यशैयालाई ऐतिहासिक समयरेखामा देखिएको छ। उहाँ इस्राएलको दाऊदवंशीय राजाहरुको समयकालमा हुनुहुन्थ्यो।
ऐतिहासिक समय- रेखामा यशैया र अन्य हिब्रू ऋषि ​​(भविष्यवक्ताहरू)

१ तापनि सङ्कष्‍ट परेकाहरूका निम्‍ति नैराश्‍य हुनेछैन। पहिले त उहाँले जबूलूनको देश र नप्‍तालीको देशलाई नम्र तुल्‍याउनुभयो, तर भविष्‍यमा उहाँले यर्दनका किनारको समुद्र नजिकैको अन्‍यजातिहरूको गालीललाई सम्‍मानित तुल्‍याउनुहुनेछ।

६  किनभने हाम्रा निम्‍ति एक जना बालकको जन्‍म भएको छ। हाम्रा निम्‍ति एक जना छोरो दिइएको छ। शासन उहाँको काँधमा हुनेछ। उहाँ अचम्‍मका सल्‍लाहकार, शक्तिशाली परमेश्‍वर, अनन्‍तका पिता, शान्‍तिका राजकुमार कहलाइनुहुनेछ।

यशैया ९:१,६

येशूको नुहाउने क्रिया

ब्रह्मचर्यको समापन अक्सर नुहाउने वा समावेशी समारोह द्वारा उत्सवको रूपमा मनाइन्छ । यो प्राय: शिक्षक र पाहुनाहरूको उपस्थितिमा एक अनुष्ठान गरी  नुहाउने एक  चिन्ह हो । बप्तिस्मा दिने यूहन्नाको मार्फत येशूले सामवर्त  संस्कारबाट  उत्सव मनाउनुभयो जसले बप्तिस्मा लिने रीतिथितिबाट नदीमा मानिसहरूलाई पानीमा नुहाइदिन्थे । मर्कूसको सुसमाचार (बाइबलको चारओटा सुसमाचारका मध्ये एक) ले येशूको नुहाईको साथबाट शुरू गर्दछ:

वाचा पुत्रयेशू ख्रिस्त याच्या शुभवर्तमानाची सुरूवात.
2 यशया संदेष्ट्याच्या पुस्तकात असे लिहिले आहे:“ऐका! मी माझ्या दूताला तुझ्याकडे पाठवीत आहे तो तुझ्यासाठी मार्ग तयार करील. मलाखी 3:1
3 तेथे रानात एक व्यक्ति ओरडून सांगत होती: ‘प्रभूसाठी मार्ग तयार करा, त्याच्यासाठी वाटा सरळ करा.”‘ यशया 40 : 3
4 मग बाप्तिस्मा करणारा योहान आला व रानात लोकांचे बाप्तिस्मे करू लागला. लोकांना त्याने सांगीतले की, जर त्यांना त्यांची अंत:करणे बदलायची असतील तर त्यांनी पश्चात्तापाचा बाप्तिस्मा घ्यायला पाहिजे. मग त्यांच्या पापांची क्षमा केली जाईल.
5 यहूदीया व यरूशलेम येथील सर्व लोक योहानाकडे आले, त्यांनी आपली पापे कबूल केल्यावर त्याने त्यांचा यार्देन नदीत बाप्तिस्मा केला.
6 योहान उंटाच्या केसांपासून केलेली वस्त्रे वापरीत असे. त्याच्या कंबरेला कातड्याचा पट्टा होता आणि तो टोळ व रानमध खात असे.
7 योहानाने लोकांना हा संदेश दिला: “माझ्यापेक्षाही महान असा कोणी एक येत आहे, तो माझ्यानंतर येत आहे. मी त्याच्या वहाणांचा बंद सोडण्याच्यादेखील पात्रतेचा नाही.
8 मी तुमचा पाण्याने बाप्तिस्मा करतो पण तो तुमचा बाप्तिस्मा पवित्र आत्म्याने करील.”
9 त्यावेळी येशू गालीलातील नासरेथहून जेथे योहान होता त्या ठिकाणी आला. यार्देन नदीत योहानाने येशूचा बाप्तिस्मा केला.
10 येशू पाण्यातून वर येत असता त्याने आकाश उघडलेले पाहिले. आणि पवित्र आत्मा त्याच्यावर कबुतरासारखा आला.

मर्कूस १: १-१०

येशू एक घरमालिकको रूपमा

सामान्यतया गृहस्थ, वा गृह निर्माता, सम्बन्धित आश्रम ब्रह्मचर्य आश्रम पछि आउँदछ, यद्यपि केही तपस्वी घरधनी आश्रम छोड्छन् र सीधै सन्यास आश्रम (त्याग) मा जान्छन् । येशूले ती दुवै लिनुभएन। आफ्नो उद्धारको विशेष उद्देश्य पूरा गर्न उहाँले गृहस्थ आश्रमलाई पछि स्थगित गर्नुभयो । पछि गृहस्थ आश्रममा उहाँले दुलही र केटाकेटीहरू आफैंका लागि लिनु पर्ने हुन्थ्यो , तर भिन्न प्रकारको । शारीरिक विवाह र बच्चाहरू उहाँको रहस्यमय विवाह र परिवारको प्रतीक गर्दछ । बाइबलले उहाँको दुलहीको बारेमा यसो भन्छ:

हामी रमाऔं र अत्‍यन्‍त खुशी होऔं, र उहाँलाई महिमा दिऔं ! किनकि ‘थुमाका’ विवाहको दिन आएको छ, र ‘उहाँकी दुलही’ स्‍वयम्‌ तयार भएकी छिन्‌ ।

प्रकाश १९:७

येशूलाई अब्राहाम र मोशासंगै ‘थुमा’ भनिएको थियो । यस थुमाले दुलहीसँग बिहे गर्ने छ, तर जब उहाँले ब्रह्मचर्य पूरा गर्नुभयो तब सम्म पनि उनी तयार थिइनन् । वास्तवमा उहाँको जीवनको उद्देश्य उनलाई तयार गर्नु थियो । कसै-कसैको अनुमान छ कि येशूले घरधनीलाई स्थगित गर्नु भएको कारण उहाँ विवाहको विरोधमा हुनुहुन्थ्यो। तर भिक्षुको रूपमा उहाँले भाग लिएको पहिलो गतिविधि विवाह थियो ।

येशू एक भिक्षुको रूपमा

बालकलाई अगाडि ल्याउनको लागि उहाँले सबै भन्दा पहिला यो गर्नु पर्ने थियो :

यो उचित थियो, कि परमेश्‍वर, जसको निम्‍ति र जसद्वारा सबै थोकको अस्‍तित्‍व छ, उहाँले नै धेरै सन्‍तानलाई महिमामा ल्‍याउनुहुँदा तिनीहरूका मुक्तिका कर्ता येशूलाई  ‘कष्‍टहरूद्वारा ‘ सिद्ध तुल्‍याउनुभयो।

हिब्रू २:१०

तिनीहरूका मुक्तिका कर्ता भन्ने वाक्यांशले येशू बुझाउँदछ, र त्यसैले बालकको आगमन हुनुभन्दा अघि उसले ‘कष्ट’ भोग्नुपर्नेछ । त्यसकारण, उनीको बप्तिस्मामा नुहाएपछि उहाँ सिधा वनप्रस्थ (वनवासी) आश्रम जानु भयो , जहाँ उहाँले  उजाड स्थानमा प्रलोभनको सामना गर्नु परेको थियो, जुन विवरण यहाँ दिइएको छ ।

येशू एक भिक्षुको रूपमा

 उजाडस्थानमा वनप्रस्थको लगत्तै, येशूले सबै सांसारिक सम्बन्ध त्यागनभएको थियो  र आफ्नो जीवन एक यात्रा शिक्षकको रूपमा शुरू गर्नु भएको थियो । सबै भन्दा प्रसिद्ध येशूको संन्यास आश्रम हो । सुसमाचारका पुस्तकहरूले उहाँको  संन्यासि जीवनलाई  यसरी वर्णन गर्दछ:

23 येशू गालील प्रांतात सगळीकडे गेला, येशूने सभास्थानात जाऊन शिकविले व स्वर्गाच्या राज्याची सुवार्ता सांगितली. येशूने लोकांचे सर्व रोग व दुखणी बरी केली.

मत्ती ४:२३

यस समयमा उहाँ एउटा गाउँबाट अर्को गाउँमा यात्रा गर्नु भयो,  आफ्ना हिब्रू / यहूदी मानिसहरूका गाउँहरू भन्दा पनि बाहिरको गाउँमा समेत जानु भयो । उहाँले आफ्नो तपस्वी जीवनको वर्णन यसरी गर्नु भयो :

8 तेव्हा सेनाधिकारी म्हणाला, “प्रभु, आपण माझ्या घरी यावे इतकी माझी योग्यता नाही. आपण फक्त शब्द बोला म्हणजे माझा नोकर बरा होईल.
9 कारण मी स्वत: दुसऱ्या अधिकाऱ्यांच्या हाताखाली काम करतो आणि माझ्या हाताखाली देखील अनेक शिपाई आहेत. मी एखाद्याला जा म्हणतो आणि तो जातो आणि दुसऱ्याला ये म्हटल्यावर तो येतो. मी माझ्या नोकराला अमूक कर असे सांगतो आणि तो ते करतो.”
10 येशूने जेव्हा हे ऐकले तेव्हा त्याला आश्चर्य वाटले आणि जे त्याच्यामागुन चालत होते. त्यांना तो म्हणाला, “मी तुम्हांला खरे सांगतो, इस्राएलात इतका मोठा विश्वास असलेला एकही मनुष्य मला आढळला नाही.
11 मी तुम्हांला सांगतो, पुष्कळ जण पूर्वेकडून आणी पश्चिमेकडून येतील आणि अब्राहाम, इसहाक व याकोब यांच्यासह स्वर्गाच्या राज्यात मेजासभोवती मेजवानीसाठी बसतील.
12 परंतु जे खरे वारस आहेत. ते बाहेरच्या अंधरात टाकले जातील. तेथे रडणे व दात खाणे चालेल.”
13 मग येशू सेनाधिकाऱ्याला म्हणाला, “जा, तू जसा विश्वास धरलास तसे होईल.” आणि त्याच क्षणी त्याचा नोकर बरा झाला.
14 मग येशू पेत्राच्या घरी आला. तेथे पेत्राची सासू तापाने आजारी पडली आहे, असे येशूने पहिले.
15 त्याने तिच्या हाताला स्पर्श केला तेव्हा तिचा ताप निघाला. मग ती उठून त्याची सेवा करू लागली.
16 त्या संध्याकाळी लोकांनी भूतबाधा झालेल्या पुष्कळ लोकांना त्याच्याकडे आणले येशूने शब्द बोलून ती भुते घालविली व सर्व प्रकारच्या रोग्यांना बरे केले
17 यशया संदेष्ट्यांच्या द्वारे जे सांगितले होते ते पूर्ण व्हावे म्हणून असे झाले. यशयाने असे म्हटले होते:“त्याने आमच्या व्याधी स्वत:वर घेतल्या, त्याने आमचे रोग वाहिले.” यशया 53:4
18 आपल्या भोवती खूप लोक आहेत हे येशूने पाहिले तेव्हा त्याने त्यांना सरोवराच्या पलीकडे जाण्याची आज्ञा केली

.मत्ती ८:१८-२०

उहाँ,  मानिसका पुत्र हुनुहुन्थ्यो  , जससँग बस्नको लागि ठाउँ थिएन, र उहाँलाई पछ्याउनेहरूले पनि यही आशा गर्नु पर्छ । सुसमाचारका पुस्तकहरूले उहाँको तपस्वी जीवनलाई कसरी आर्थिक रूपले समर्थन गरेको थियो भन्ने कुरा पनि गवाही दिन्छ ।

नंतर असे झाले की, येशू सर्व गावांतून आणि खेड्यामधून उपदेश करीत व देवाच्या राज्यासंबंधीची सुवार्ता सांगत जात होता. आणि बारा प्रेषित त्याच्याबरोबर होते.
2 ज्यांच्यामधून भुते काढली होती व ज्यांना आजारतून बरे केले होते अशा काही स्त्रियाही त्याच्याबरोबर होत्या: मरीया जिला मग्दालिया म्हणत, तिच्यातून सात भुते बाहेर पडली होती.
3 हेरोदाच्या घराचा कारभारी खुजा याची पत्नी योहान्ना, सूसान्ना आणि इतर अनेक स्त्रिया होत्या, या स्त्रिया त्यांच्याकडे जे होते, म्हणजे त्यांच्या उत्पन्नातून येशू व त्याच्या शिष्यांना देत असत.

लूका ८:१-३

भिक्षुलाई प्राय: जसो यात्रा एउटा लहुरोको  साथ चिह्नित गरिन्छ । आफ्ना अनुयायीहरूलाई डोर्याउदा येशूले आफ्ना अनुयायीहरू यही कुरा सिकाउनुभयो । उहाँका निर्देशनहरू थिए:

6 नंतर येशू शिक्षण देत जवळपासच्या गावोगावी फिरला.
7 त्याने बारा शिष्यांना आपणांकडे बोलावून घेतले व त्यांना जोडीजोडीने पाठविले आणि त्याने त्यांना अशुद्ध आत्म्यावर अधिकार दिला.
8 त्याने त्यांना आज्ञा दिल्या की, “काठीशिवाय प्रवासासाठी त्यांनी काही घेऊ नये. भाकर पिशवी किंवा कमरकशात पैसे काही घेऊ नका.
9 त्यांनी वहाणा घालाव्यात पण जास्तीचा अंगरखा नको.
10 तो त्यांना म्हणाला, “ज्या कुठल्याही घरात तुम्ही जाल तेथे तुम्ही ते शहर सोडेपर्यंत राहा.

मर्कूस ६:६-१०

इतिहासमा येशूको संन्यास आश्रम परिवर्तनको लागि महत्त्वपूर्ण बिन्दु थियो । यस अवधिमा उहाँ एक गुरु बन्नुभयो जसको शिक्षाले विश्वका धेरै शक्तिशाली मानिसहरूलाई (जस्तै महात्मा गान्धी) लाई प्रभाव पारेको थियो, र यसले तपाई, मलाई, र सबै मानिसहरुलाई स्पष्टता प्रदान गरेर  अन्तरदृष्टि प्रदान गरेको छ । हामीले मार्गनिर्देशन, शिक्षा र जीवनको वरदान पाउँदछौं जुन उहाँले पछि आफ्नो सन्यासम् आश्रममा सबैलाई दिनुभएको थियो, तर पहिला हामी यूहन्नाको शिक्षालाई हेरौं ( जसले  नुहाउने संस्कार गरेका थिए)।